Reklam

Oolite Mac için

  • Ücretsiz

  • Türkçe dilinde
  • V 1.75.2
  • 3.4

    (4)
  • Güvenlik Durumu

Softonic incelemesi

Elite'ye dayalı uzay simülasyon oyunu.

Eğer Elite'i hatırlayacak kadar yaşlıysanız, klasik uzay macera oyununa dayanan Oolite (Nesne Yönelimli Elite) oyununu da beğenebilirsiniz.

Oolite, herhangi bir C ve OpenGL programlama bilgisine sahip olan herkes tarafından basit bir grafik paketi ve metin düzenleyici aracılığıyla değiştirilebilen, kolay ama keyifli bir oyun olarak Elite'in bıraktığı yerden devam etmeyi amaçlayan bir uzay simülasyon oyunudur.

Oolite, grafikler ve orijinal oynanış dahil olmak üzere Elite'e sadıktır, bu nedenle hazırlıksız olanlar için eski görünebilir. Ancak, oynanış Elite'den çok daha hızlı ve akıcıdır ve uzak gezegenleri ve galaksileri fethetmek için Oolite geminizi fareyle kontrol edebilirsiniz. Ancak, fare kontrolü yalnızca tam ekran modunda çalışır ve bunu kontrol-shift-M tuşlarına basarak etkinleştirebilirsiniz.

Oolite inanılmaz derecede büyüktür, bu nedenle sıkılmak için uzun bir süre geçirmeniz gerekebilir, ancak geliştirici web sitesinden indirilebilen yeni gezegenler, galaksiler ve gemilerle genişleme paketleri bile mevcuttur.

Bunun sabır gerektiren bir oyun olduğunu unutmayın. Galaksiler çok büyük ve gezegenden gezegene uçmak biraz zaman alabilir, ancak uzay simülasyonlarına aşık olduysanız ve Elite'i sevdiyseniz, kesinlikle Oolite'i seveceksiniz.

Değişiklikler: Yeni Linux/POSIX yükleyicisi. Gallium sürücülerini kullanan bazı ATi GPU'larında çökme nedeniyle shader'lar devre dışı bırakıldı. Saat ayarlamaları artık açık bir şekilde biriktirilir (Hata #17969). Gezegenler ve oluşturulan emisyon haritaları için geliştirilmiş doku filtreleme (shader modunda değil). Bir gemi alt varlıklarından biri enerji hasarı aldığında kendini saldırıyor gibi görünen bir hata düzeltildi. Aynı gruptaki gemiler ve polis, askeri veya thargoid gemileri arasındaki dost ateş artık düşmanlıklara yol açmıyor. Solucan deliğinden oyuncuyu takip eden gemiler artık atlama halkalarına sahip. Beacon kodları olan gemiler artık yeni bir sisteme atlama yaptıktan sonra onları koruyorlar. (Hata #18068) Kütle bağımlı yakıt fiyatlandırması için düzeltmeler yapıldı. Fare kontrolünün yavaş modda başlaması düzeltildi. (Hata #18052) Descriptions.plist dizeleri artık GNUstep sistemlerinde kötüye kullanılabilen "%n" için taranıyor. Yeni AI mesajı: ACCEPTED_ESCORT. Hata #17916, #17919 ve #18083 dahil olmak üzere çeşitli hata düzeltmeleri.JavaScript: Belirli JavaScript zaman sınırları yükseltildi. shipSpawned() etkinliği artık ana istasyon için ateşleniyor. NPC'ler arasında interstellar uzayda atladıktan sonra geri dönebilirler. (Hata #18082, kısmi) Betikler artık oyuncuya menzil dışı hedef veremez. (Hata #18011) Uçuşta NPC'lere verilen Q-mayınları artık çalışıyor. (Daha doğru bir şekilde, NPC'ler için q-mayınları, EQ_ENERGY_BOMB yerine EQ_QC_MINE olarak temsil ediliyordu.)Bilinen hatalar: Pilon monteli ekipmanları kaldırırken aralıklı çökmeler (http://www.aegidian.org/bb/viewtopic.php?f=3&t=9761) Bir Q-bombası tarafından öldürülen bir gemiyi yeniden canlandıran betik donuyor (Hata #18054) Thargoid'lerin büyük grupları tarafından tetiklenen AI çökmesi (Hata #18055) Tekrarlanan misjumps ile ilgili hatalar (Hata #18082) Bir gemi son yaklaşımda olduğunda öncelikler değiştiğinde yardımcı olmayan doklama açıklığı davranışı (Hata #17997) Yakıt göstergesi interstellar uzayda doğru çizilmiyor (Hata #18097) Bazı sistemlerde Q-bombası patlamaları doğru şekilde çizilmiyor (Hata #17276) Bazı koşullarda, "kırılma deseni" etkisi merkezden uzakta çizilir. Alt varlıklar olarak kullanılan tharglet rolleri ile ilgili sorun (Hata #17979) Çerçeve geri çağırmaları ve atlama ile ilgili sorun (Hata #17956)

Değişiklikler

  • Değişiklikler: Yeni Linux/POSIX yükleyicisi. Gallium sürücülerini kullanan bazı ATi GPU'larında çökme nedeniyle shader'lar devre dışı bırakıldı. Saat ayarlamaları artık açık bir şekilde biriktirilir (Hata #17969). Gezegenler ve oluşturulan emisyon haritaları için geliştirilmiş doku filtreleme (shader modunda değil). Bir gemi alt varlıklarından biri enerji hasarı aldığında kendini saldırıyor gibi görünen bir hata düzeltildi. Aynı gruptaki gemiler ve polis, askeri veya thargoid gemileri arasındaki dost ateş artık düşmanlıklara yol açmıyor. Solucan deliğinden oyuncuyu takip eden gemiler artık atlama halkalarına sahip. Beacon kodları olan gemiler artık yeni bir sisteme atlama yaptıktan sonra onları koruyorlar. (Hata #18068) Kütle bağımlı yakıt fiyatlandırması için düzeltmeler yapıldı. Fare kontrolünün yavaş modda başlaması düzeltildi. (Hata #18052) Descriptions.plist dizeleri artık GNUstep sistemlerinde kötüye kullanılabilen "%n" için taranıyor. Yeni AI mesajı: ACCEPTED_ESCORT. Hata #17916, #17919 ve #18083 dahil olmak üzere çeşitli hata düzeltmeleri.JavaScript: Belirli JavaScript zaman sınırları yükseltildi. shipSpawned() etkinliği artık ana istasyon için ateşleniyor. NPC'ler arasında interstellar uzayda atladıktan sonra geri dönebilirler. (Hata #18082, kısmi) Betikler artık oyuncuya menzil dışı hedef veremez. (Hata #18011) Uçuşta NPC'lere verilen Q-mayınları artık çalışıyor. (Daha doğru bir şekilde, NPC'ler için q-mayınları, EQ_ENERGY_BOMB yerine EQ_QC_MINE olarak temsil ediliyordu.)Bilinen hatalar: Pilon monteli ekipmanları kaldırırken aralıklı çökmeler (http://www.aegidian.org/bb/viewtopic.php?f=3&t=9761) Bir Q-bombası tarafından öldürülen bir gemiyi yeniden canlandıran betik donuyor (Hata #18054) Thargoid'lerin büyük grupları tarafından tetiklenen AI çökmesi (Hata #18055) Tekrarlanan misjumps ile ilgili hatalar (Hata #18082) Bir gemi son yaklaşımda olduğunda öncelikler değiştiğinde yardımcı olmayan doklama açıklığı davranışı (Hata #17997) Yakıt göstergesi interstellar uzayda doğru çizilmiyor (Hata #18097) Bazı sistemlerde Q-bombası patlamaları doğru şekilde çizilmiyor (Hata #17276) Bazı koşullarda, "kırılma deseni" etkisi merkezden uzakta çizilir. Alt varlıklar olarak kullanılan tharglet rolleri ile ilgili sorun (Hata #17979) Çerçeve geri çağırmaları ve atlama ile ilgili sorun (Hata #17956)

AVANTAJLAR

  • Sadık Elite simülasyonu
  • Devasa galaksileri keşfetmek için <b>devam et</b>.
  • Sürükleyici, hızlı oynanış
  • Genişletme paketleri mevcut.

DEZAVANTAJLAR

  • Sadece tam ekran modunda fare kontrolü mümkündür.

Diğer platformlarda da bulunmaktadır

Program diğer dillerde mevcuttur


Oolite Mac için

  • Ücretsiz

  • Türkçe dilinde
  • V 1.75.2
  • 3.4

    (4)
  • Güvenlik Durumu


Oolite hakkında kullanıcı değerlendirmeleri

Eğer Oolite denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!


Reklam